Innovating Science Teacher Education
- A History and Philosophy of Science Perspective
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 28. juli 2010
- Størrelse:
- 154x228x15 mm.
- Vægt:
- 340 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Innovating Science Teacher Education
How teachers view the nature of scientific knowledge is crucial to their understanding of science content and how it can be taught. This book presents an overview of the dynamics of scientific progress and its relationship to the history and philosophy of science, and explores their methodological and educational implications.
Brugerbedømmelser af Innovating Science Teacher Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Innovating Science Teacher Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621