Håndbog i strategisk public relations
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Håndbog i strategisk public relations
Effektive public relations er en nødvendig forudsætning når virksomheder, organisationer og myndigheder skal navigere i et ofte komplekst og konfliktfyldt krydsfelt af både modstridende og sammenfaldende interesser blandt deres stakeholdere.
PR-branchens overdøvende succes skyldes i høj grad, at der er tale om en hyper-pragmatisk profession. Der er næsten ingen grænser for, hvilke midler - iblandt også de mindre fine - som kan komme i spil i dette krydsfelt.
På samme måde er public relations som teoretisk disciplin præget af evnen til at indoptage input fra konkurrerende discipliner.
PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations.
Håndbog i strategisk public relations behandler bl.a. stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt.
Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.
I tilknytning til Håndbog i strategisk public relations er der udgivet en casesamling.
PR-branchens overdøvende succes skyldes i høj grad, at der er tale om en hyper-pragmatisk profession. Der er næsten ingen grænser for, hvilke midler - iblandt også de mindre fine - som kan komme i spil i dette krydsfelt.
På samme måde er public relations som teoretisk disciplin præget af evnen til at indoptage input fra konkurrerende discipliner.
PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations.
Håndbog i strategisk public relations behandler bl.a. stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt.
Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.
I tilknytning til Håndbog i strategisk public relations er der udgivet en casesamling.
Brugerbedømmelser af Håndbog i strategisk public relations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Håndbog i strategisk public relations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621