Håndbog i strategisk public relations
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 300
- Udgivet:
- 22. december 2009
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 171x242x24 mm.
- Vægt:
- 816 g.
- 1-3 hverdage.
- 19. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Håndbog i strategisk public relations
PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations. Bogen behandler blandt andet stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.
Brugerbedømmelser af Håndbog i strategisk public relations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Håndbog i strategisk public relations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621