Great Customer Service on the Telephone
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 96
- Udgivet:
- 11. juni 2018
- Størrelse:
- 178x256x7 mm.
- Vægt:
- 228 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Great Customer Service on the Telephone
First impressions are often lasting impressions. How customers are treated on the phone can quickly turn them into either an ex-customer or a customer for life. This thorough, quick-reading guide shows anyone who uses the phone -- from salesperson to manager to secretary -- how to treat it as a service tool that directly impacts on company profits.
Brugerbedømmelser af Great Customer Service on the Telephone
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Great Customer Service on the Telephone findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621