De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Martin Lindstrom

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - De små spor der afslører store trends
    af Martin Lindstrom
    74,45 - 269,45 kr.

    Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.

  • - Bliv fri for bureaukratisk forstoppelse og corporate bullshit
    af Martin Lindstrom
    138,95 - 166,95 kr.

    Hvad er der sket med den sunde fornuft? Og hvordan kan vi få den tilbage? Det lader til, at virksomheder er blevet så opslugte af systemer og bureaukrati (og skærme der fryser), at de har tabt både deres formål og kultur af syne. I sidste ende er det kunderne, der betaler prisen. Den danskfødte, internationalt anerkendte brandingekspert og bestsellerforfatter Martin Lindstrom giver eksempler fra sit arbejde med virksomheder, hvor enhver form for sund fornuft er forduftet, og gennemgår sin plan for at bringe logik og fornuft tilbage til virksomheder og mennesker, hvor der er allermest brug for det. Afdelingen for sund fornuft er en morsom, underholdende og utrolig praktisk guide til direktører, mellemledere og menige medarbejdere - uanset om de arbejder online eller er fysisk til stede på deres arbejdsplads. 

  • - The Tiny Clues That Uncover Huge Trends
    af Martin Lindstrom
    129,45 kr.

    The New York Times Bestseller named one of the "e;Most Important Books of 2016"e; by Inc, and a Forbes 2016 "e;Must Read Business Book"e;'If you love 'Bones' and 'CSI', this book is your kind of candy' Paco Underhill, author of Why We Buy'Martin's best book to date. A personal, intuitive, powerful way to look at making an impact with your work' Seth Godin, author of Purple CowMartin Lindstrom, one of Time Magazine's 100 Most Influential People in The World and a modern-day Sherlock Holmes, harnesses the power of "e;small data"e; in his quest to discover the next big thing.In an era where many believe Big Data has rendered human perception and observation 'old-school' or pass , Martin Lindstrom shows that mining and matching technological data with up-close psychological insight creates the ultimate snapshot of who we really are and what we really want. He works like a modern-day Sherlock Holmes, accumulating small clues - the progressively weaker handshakes of Millenials, a notable global decrease in the use of facial powder, a change in how younger consumers approach eating ice cream cones - to help solve a stunningly diverse array of challenges. In Switzerland, a stuffed teddy bear in a teenage girl's bedroom helped revolutionise 1,000 stores - spread across twenty countries - for one of Europe's largest fashion retailers. In Dubai, a distinctive bracelet strung with pearls helped Jenny Craig offset its declining membership in the United States and increase loyalty by 159% in only one year. In China, the look of a car dashboard led to the design of the iRobot, or Roomba, floor cleaner - a great success story.SMALL DATA combines armchair travel with forensic psychology in an interlocking series of international clue-gathering detective stories. It shows Lindstrom using his proprietary CLUES Framework - where big data is merely one part of the overall puzzle - to get radically close to consumers and come up with the counter-intuitive insights that have in some cases helped transform entire industries. SMALL DATA presents a rare behind-the-scenes look at what it takes to create global brands, and reveals surprising and counter-intuitive truths about what connects us all as humans.

  • af Martin Lindstrom
    199,45 kr.

  • - How to Eliminate Bureaucratic Red Tape, Bad Excuses, and Corporate Bullshit
    af Martin Lindstrom
    174,45 kr.

    A humorous yet practical five-step guide to ridding ourselves-and our companies-of the bureaucratic bottlenecks and red tape that plague every office

  • - Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy
    af Martin Lindstrom
    249,45 kr.

    Discover the tricks, strategies and manipulations that businesses, advertisers and retailers across the world use to engineer human desire and compel consumers to open their wallets, with this insider's-view.

  • - How to Eliminate Bureaucratic Red Tape, Bad Excuses, and Corporate BS
    af Martin Lindstrom
    319,45 kr.

    WALL STREET JOURNAL Bestseller A humorous yet practical five-step guide to ridding ourselves-and our companies-of bureaucratic bottlenecks and red tape During the COVID-19 pandemic, the TSA is allowing passengers to board planes with unlimited amounts of hand sanitizer, while maintaining its 3.4-ounce limit on all other liquids. You need a chainsaw to pry open your new pair of headphones from their package. Your eighth Zoom meeting of the day keeps freezing, and if you hear "No, wait; no, you go first" again, you will implode. But first you have to sit through an endless Power Point presentation that everyone claims they've read, no one has, and that could have been summarized in one page. What has happened to common sense? And how can we get it back? Companies, it seems, have become so entangled in their own internal issues, and further beset by reams of invisible red tape, that they've lost sight of their core purpose. Inevitably, they pay the price. Best-selling author Martin Lindstrom combines numerous real-life examples of corporate common sense gone wrong with his own ingenious plan for restoring logic-and sanity-to the companies and people that need it most. A must-read for today's executives, managers, and employees, The Ministry of Common Sense is funny, entertaining, and immensely practical.

  • - How Everything We Believe About Why We Buy is Wrong
    af Martin Lindstrom
    139,45 kr.

    Buyology shares the fruits of this research, revealing for the first time what actually goes on inside our heads when we see an advertisement, hear a marketing slogan, taste two rival brands of drink, or watch a programme sponsored by a major company.

  • af Martin Lindstrom
    119,95 kr.

    Er du blevet Brandwashed?Hvis du nogensinde har givet efter for dit barns plageri om et bestemt mærke legetøj eller morgenmadsprodukt, købt en bog, fordi den var på bestsellerlisten, dånet over det sidstenye teenageridol, sovet med din iPhone puttet hyggeligt mellem dig og din sovende ægtefælle, "kunnet lide" noget på Facebook, tilmeldt dig en kundekortsordning eller proppet en lille flaske hånddesinfektionsmiddel i tasken, før du gik hjemmefra, så er du blevet brandwashed.Det ved det visionære marketinggeni Martin Lindstrom, fordi han i over tyve år har befundet sig i frontlinjen i alle de forskellige branding-krige. Og nu er han klar til at vende spotlightet mod sin egen branche og afsløre hele det spektrum af psykologiske fælder og tricks, som moderne marketing- og reklamefolk bruger til at sløre sandheden, manipulere med vores tanker og overtale os til at købe. På baggrund af alt det, Martin Lindstrom har set bag kulisserne og bestyrelseslokalernes lukkede døre i nogle af verdens største og mest rentable organisationer, og ud fra de omfangsrige og banebrydende undersøgelser, han har gennemført med henblik på denne bog, afslører han her nogle af marketingverdens bedst bevarede hemmeligheder. BRANDWASHED er et must at læse for moderne velinformerede forbrugere, som gerne vil vide, hvordan vi kan beskytte os selv og begynde at kæmpe imod de globale giganter, der rotter sig sammen for at få fat i vores penge."... god og tankevækkende underholdning" - Berlingske

  • - Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy
    af Martin Lindstrom
    218,95 kr.

    From the 'new car' aroma to the crunch of Kellog's cornflakes, understand how to appeal to the neglected senses: touch, taste and smell, and enter the new frontier of branding.

  • af Martin Lindstrom
    434,45 kr.

    I "Paleo För Nybörjare: Utforska Din Hälsa Genom Uråldrig Kost", tar Martin Lindström, en passionerad förespråkare för paleo-livsstilen, dig med på en resa tillbaka till människans ursprungliga kost. Martin hjälper dig att utforska de grundläggande principerna för paleo och lär dig att tillämpa dessa i din egen vardag.Som en praktisk guide, förklarar boken hur du kan anpassa din kost och livsstil till paleo-principerna utan att behöva kompromissa med smak eller variation. Martin belyser vetenskapen bakom paleo och varför det kan vara en nyckel till en mer balanserad och hälsosam livsstil."Paleo För Nybörjare" är perfekt för den som vill förbättra sin hälsa genom kost och förstå fördelarna med en naturlig och obearbetad kost. Boken är också utmärkt för den som är nyfiken på paleo och vill lära sig mer. Bli inspirerad av Martins passion och dyk in i paleo-livsstilen.

  • af Martin Lindstrom
    154,45 kr.

  • af Martin Lindstrom
    412,95 kr.

    This book considers Sweden's pandemic management which differed so significantly from much of the rest of the world it provoked intense and wide-reaching interest, curiosity and criticism.