Small data
- De små spor der afslører store trends
- Indbinding:
- Indbundet
- Sideantal:
- 250
- Udgivet:
- 25. april 2016
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 141x221x22 mm.
- Vægt:
- 445 g.
- 1-3 hverdage.
- 14. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Small data
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.
Brugerbedømmelser af Small data
-
god og hurtig handel
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Small data findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Iværksætteri
- Historie og samfund
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale og etiske spørgsmål > Forbrugerisme
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Antropologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Innovation i virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Entreprenørskab
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Internationale virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Varemærker og branding
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621