eLearning for Quality Teaching in Higher Education
- Teachers' Perception, Practice, and Interventions
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 157
- Udgivet:
- 21. april 2021
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 155x235x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af eLearning for Quality Teaching in Higher Education
This book explores the impact of eLearning on the quality of teaching in higher education, focusing on three main issues: university teachers' perception of quality teaching, their strategies for achieving quality teaching in practice, and interventions that design and implement online collaborative activities in a large class.
Brugerbedømmelser af eLearning for Quality Teaching in Higher Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen eLearning for Quality Teaching in Higher Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621