Economics and Management of the Food Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 216
- Udgivet:
- 29. august 2013
- Størrelse:
- 156x234x20 mm.
- Vægt:
- 430 g.
- 2-3 uger.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Economics and Management of the Food Industry
This book analyzes the economics of the food industry at every stage between the farm gate and the kitchen counter. Central to the text are agricultural marketing problems such as the allocation of production between competing products (such as fresh and frozen markets), spatial competition, interregional trade, optimal storage, and price discrimination.
Brugerbedømmelser af Economics and Management of the Food Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Economics and Management of the Food Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621