Early Childhood Education, Postcolonial Theory, and Teaching Practices in India
- Balancing Vygotsky and the Veda
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 17. september 2013
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 156x234x17 mm.
- Vægt:
- 434 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Early Childhood Education, Postcolonial Theory, and Teaching Practices in India
This book presents previously unexamined connections between teaching practices and specific philosophical ideas, locating the prior beliefs and practical knowledge of early childhood practitioners in urban India within the broader social and historical religio-philosophical context.
Brugerbedømmelser af Early Childhood Education, Postcolonial Theory, and Teaching Practices in India
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Early Childhood Education, Postcolonial Theory, and Teaching Practices in India findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621