De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Does Marketing Need Reform?

- Fresh Perspectives on the Future

Bag om Does Marketing Need Reform?

Many marketers fear that the field's time-worn principles are losing touch with realities. This book collects the insights of a select group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing's timeless values. It sets the agenda for a generation of marketing principles.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780765616999
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 360
  • Udgivet:
  • 1. januar 2006
  • Størrelse:
  • 252x180x20 mm.
  • Vægt:
  • 612 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Does Marketing Need Reform?

Many marketers fear that the field's time-worn principles are losing touch with realities. This book collects the insights of a select group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing's timeless values. It sets the agenda for a generation of marketing principles.

Brugerbedømmelser af Does Marketing Need Reform?



Find lignende bøger
Bogen Does Marketing Need Reform? findes i følgende kategorier: