Direct Sales and Direct Faith in Latin America
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 191
- Udgivet:
- 28. april 2011
- Udgave:
- 12011
- Størrelse:
- 210x297x0 mm.
- Vægt:
- 557 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Direct Sales and Direct Faith in Latin America
Since 1990, direct sales have attracted over two million recruits in Mexico and are characterized by a belief in the power of positive thinking. Through an ethnographic portrait, Peter S. Cahn demonstrates that the quasi-religious commission of self-empowerment accounts for the explosive growth of commission-based sales in the developing world.
Brugerbedømmelser af Direct Sales and Direct Faith in Latin America
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Direct Sales and Direct Faith in Latin America findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621