Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms
- A Social Perspective for Teaching, Learning, and Reading Literature
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 186
- Udgivet:
- 25. september 2019
- Størrelse:
- 299x273x11 mm.
- Vægt:
- 426 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms
This volume defines Dialogic Literary Argumentation, outlines its key principles, and provides in-depth analysis of classroom social practices and teacher-student interactions to illustrate the possibilities of a social perspective for a new vision of teaching, reading and understanding literature.
Brugerbedømmelser af Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Dialogic Literary Argumentation in High School Language Arts Classrooms findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621