De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Consumption in the Age of Affluence

- The World of Food

Bag om Consumption in the Age of Affluence

Through sound empirical analysis and a range of case studies, the authors argue that an interdisciplinary approach to food consumption is now necessary, taking into account socioeconomic and cultural factors.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415131551
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 28. december 1995
  • Størrelse:
  • 156x234x20 mm.
  • Vægt:
  • 566 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Consumption in the Age of Affluence

Through sound empirical analysis and a range of case studies, the authors argue that an interdisciplinary approach to food consumption is now necessary, taking into account socioeconomic and cultural factors.

Brugerbedømmelser af Consumption in the Age of Affluence



Find lignende bøger
Bogen Consumption in the Age of Affluence findes i følgende kategorier: