Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 152
- Udgivet:
- 11. december 2015
- Størrelse:
- 156x234x8 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)
This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and selected elements of the marketing mix.
Brugerbedømmelser af Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621