Classroom Discourse Analysis
- A Functional Perspective
indgår i Open Linguistics S. serien
indgår i Open Linguistics serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 1. januar 2005
- Størrelse:
- 234x156x12 mm.
- Vægt:
- 450 g.
- 2-3 uger.
- 13. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Classroom Discourse Analysis
This model of classroom discourse analysis uses systemic functional linguistic theory and associated genre theory to develop a view of classroom episodes as "curriculum genres", operating in "curriculum macrogenres". Christie argues that two registers operate in pedagogic discourse.
Brugerbedømmelser af Classroom Discourse Analysis
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Classroom Discourse Analysis findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621