Choosing and Using Digital Games in the Classroom
- A Practical Guide
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 411
- Udgivet:
- 7. oktober 2016
- Udgave:
- 12017
- Størrelse:
- 242x167x34 mm.
- Vægt:
- 808 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Choosing and Using Digital Games in the Classroom
Beginning with a look at the history of games in education and the context for digital games, this book guides readers through various methods of serious game implementation, including the Magic Bullet Model, which focuses on the player's point of view of the game experience.
Brugerbedømmelser af Choosing and Using Digital Games in the Classroom
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Choosing and Using Digital Games in the Classroom findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621