De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Business Law - for Marketing and Services

Bag om Business Law - for Marketing and Services

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service. Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale. Revideret kapitel 8 Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning: http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741277158
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 388
  • Udgivet:
  • 9. august 2019
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 174x240x24 mm.
  • Vægt:
  • 662 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 26. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Business Law - for Marketing and Services

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.
Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale.
Revideret kapitel 8
Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:
http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}

Brugerbedømmelser af Business Law - for Marketing and Services



Find lignende bøger
Bogen Business Law - for Marketing and Services findes i følgende kategorier: