De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Management in a Co-Creation Perspective

Bag om Brand Management in a Co-Creation Perspective

This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367504977
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 194
  • Udgivet:
  • 9. januar 2023
  • Størrelse:
  • 154x234x17 mm.
  • Vægt:
  • 330 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brand Management in a Co-Creation Perspective

This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature.

Brugerbedømmelser af Brand Management in a Co-Creation Perspective



Find lignende bøger
Bogen Brand Management in a Co-Creation Perspective findes i følgende kategorier: