Brand Management in a Co-Creation Perspective
- Communication as Constitutive of Brands
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 194
- Udgivet:
- 21. juli 2021
- Størrelse:
- 243x160x18 mm.
- Vægt:
- 458 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Brand Management in a Co-Creation Perspective
This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature.
Brugerbedømmelser af Brand Management in a Co-Creation Perspective
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Brand Management in a Co-Creation Perspective findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621