De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Gap, The

- Revised Edition

Bag om Brand Gap, The

Presents a unified theory of brand. This work shows how strategic or creative approach of thinking can unite to produce a "charismatic brand". It also helps you learn: the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; and more.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780321348104
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 1. september 2005
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 203x135x22 mm.
  • Vægt:
  • 232 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan formentlig ikke leveres inden jul

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brand Gap, The

Presents a unified theory of brand. This work shows how strategic or creative approach of thinking can unite to produce a "charismatic brand". It also helps you learn: the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; and more.

Brugerbedømmelser af Brand Gap, The



Find lignende bøger
Bogen Brand Gap, The findes i følgende kategorier: