De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

ZAG

- The #1 Strategy of High-Performance Brands

Bag om ZAG

In an age of me-too products and instant communications, keeping up with the competition is not a winning strategy. You have to out-position, out-maneuver, and out-design the competition. Written by the bestseller "The Brand Gap", this title illustrates the first discipline for building a high-performance brand-radical differentiation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780321426772
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 5. oktober 2006
  • Størrelse:
  • 136x203x13 mm.
  • Vægt:
  • 214 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af ZAG

In an age of me-too products and instant communications, keeping up with the competition is not a winning strategy. You have to out-position, out-maneuver, and out-design the competition. Written by the bestseller "The Brand Gap", this title illustrates the first discipline for building a high-performance brand-radical differentiation.

Brugerbedømmelser af ZAG



Find lignende bøger
Bogen ZAG findes i følgende kategorier: