De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Brand Breakout

- How Emerging Market Brands Will Go Global

Bag om Brand Breakout

Written by the world's leading thinkers on brand strategy, this book looks at what Asian and emerging market brands need to do to succeed in international markets and the challenges they face when competing with western brands.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137276612
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 13. juni 2013
  • Størrelse:
  • 237x163x28 mm.
  • Vægt:
  • 602 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Brand Breakout

Written by the world's leading thinkers on brand strategy, this book looks at what Asian and emerging market brands need to do to succeed in international markets and the challenges they face when competing with western brands.

Brugerbedømmelser af Brand Breakout



Find lignende bøger
Bogen Brand Breakout findes i følgende kategorier: