Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 196
- Udgivet:
- 1. August 2022
- Størrelse:
- 234x25x155 mm.
- Vægt:
- 330 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries
This book discusses the use of authorship discourses and author figures in the promotion and marketing of media content, dealing with the U.S. mainstream media, including franchise film, network television, and triple-A video games.
Brugerbedømmelser af Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Historie og samfund
- Kunst og kultur > Scenekunst > Film og biografer > Filmmanuskripter
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: TV og samfund
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv > Filmselskaber, TV & radioselskaber
- Historie og arkæologi > Historie
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621