Artificial Intelligence in Games
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 302
- Udgivet:
- 28. juli 2022
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 675 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Artificial Intelligence in Games
This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding, decision making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game, where the reader can add their own code to see the effects their changes have.
Brugerbedømmelser af Artificial Intelligence in Games
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Artificial Intelligence in Games findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621