De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

- How Laws are Abused to Protect Commercial Rights to Major Sporting Events

Bag om Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on sponsorship), the exclusivity of such rights and the legal implications of the modern mega-event sponsorship model.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789067049597
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 764
  • Udgivet:
  • 18. juli 2014
  • Udgave:
  • 2012
  • Størrelse:
  • 158x235x46 mm.
  • Vægt:
  • 1162 g.
  • 2-15 hverdage.
  • 11. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on sponsorship), the exclusivity of such rights and the legal implications of the modern mega-event sponsorship model.

Brugerbedømmelser af Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly



Find lignende bøger
Bogen Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly findes i følgende kategorier: