De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

- How Laws are Abused to Protect Commercial Rights to Major Sporting Events

Bag om Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on sponsorship), the exclusivity of such rights and the legal implications of the modern mega-event sponsorship model.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789067048637
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 764
  • Udgivet:
  • 6. juni 2012
  • Udgave:
  • 2012
  • Størrelse:
  • 171x241x45 mm.
  • Vægt:
  • 1300 g.
  • 2-3 uger.
  • 12. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly

This book undertakes a critical examination of commercial rights to sports mega-events (focusing on sponsorship), the exclusivity of such rights and the legal implications of the modern mega-event sponsorship model.

Brugerbedømmelser af Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly



Find lignende bøger
Bogen Ambush Marketing & the Mega-Event Monopoly findes i følgende kategorier: