Advances in National Brand and Private Label Marketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 148
- Udgivet:
- 17. maj 2022
- Udgave:
- 22001
- Størrelse:
- 155x9x235 mm.
- Vægt:
- 236 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Advances in National Brand and Private Label Marketing
This proceedings volume highlights the latest research presented at the 8th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2021). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, marketing of premium store brands, using national brands to exclude (delist) and include, optimal assortment size, consumer store patronage, etc. Several contributions also focus on private label pricing and promotion, especially on the relative pricing of standard and premium private labels, and with regard to the national brands in the assortment.
Brugerbedømmelser af Advances in National Brand and Private Label Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Advances in National Brand and Private Label Marketing findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi > Arbejdspsykologi og erhvervspsykologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Varemærker og branding
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsføring på internettet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Kundeservice
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621