De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Ziele und Formen der Integration von Gewinnspielen in die Marketing-Kommunikation

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783640536214
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 116
  • Udgivet:
  • 17. februar 2010
  • Størrelse:
  • 148x210x7 mm.
  • Vægt:
  • 159 g.
  • 2-3 uger.
  • 20. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Ziele und Formen der Integration von Gewinnspielen in die Marketing-Kommunikation



Find lignende bøger
Bogen Ziele und Formen der Integration von Gewinnspielen in die Marketing-Kommunikation findes i følgende kategorier: