Your Customer Service Matters
- 5 simple steps to a great customer service company
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 96
- Udgivet:
- 31. december 2021
- Størrelse:
- 152x229x5 mm.
- Vægt:
- 141 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Your Customer Service Matters
Great Customer Service is not a given in today's business environment. In order to truly thrive in today's climate you must provide outstanding service. My book will give you a quick guide on what to focus on to engage and train your team to provide great customer service. The principles and guidelines that I have learned over the past 25 years are shared with you in a concise guide to building your customer service organization.
Brugerbedømmelser af Your Customer Service Matters
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Your Customer Service Matters findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621