Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 266
- Udgivet:
- 5. oktober 2015
- Udgave:
- 12015
- Størrelse:
- 223x147x21 mm.
- Vægt:
- 480 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity
Michael Hanchett Hanson weaves together the history of the development of the psychological concepts of creativity with social constructivist views of power dynamics and pragmatic insights. He provides an engaging, thought-provoking analysis to interest anyone involved with creativity, from psychologists and educators to artists and philosophers.
Brugerbedømmelser af Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621