Women Traders in Cross-Cultural Perspective
- Mediating Identities, Marketing Wares
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 328
- Udgivet:
- 1. marts 2002
- Størrelse:
- 152x229x22 mm.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Women Traders in Cross-Cultural Perspective
This innovative volume studies women traders as economic, political, and cultural mediators of space, gender, value, and language in ten diverse locales-Bolivia, Ghana, Hungary, India, Indonesia, Mexico, Morocco, Nicaragua, Peru, and the Philippines. Its focus is on how these women move between and knit together household and marketplace activities.
Brugerbedømmelser af Women Traders in Cross-Cultural Perspective
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Women Traders in Cross-Cultural Perspective findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621