De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Wirkungen des Produktdesigns

Bag om Wirkungen des Produktdesigns

Am Beispiel des Automobilsektors untersucht Thomas C. Kohler die Wirkung von Produktdesign auf den Konsumenten und entwickelt geeignete Messansätze, die dem Designer bereits während der Produktentstehung abgesicherte Informationen liefern.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824479399
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 23. september 2003
  • Udgave:
  • 2003
  • Størrelse:
  • 210x148x15 mm.
  • Vægt:
  • 371 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Wirkungen des Produktdesigns

Am Beispiel des Automobilsektors untersucht Thomas C. Kohler die Wirkung von Produktdesign auf den Konsumenten und entwickelt geeignete Messansätze, die dem Designer bereits während der Produktentstehung abgesicherte Informationen liefern.

Brugerbedømmelser af Wirkungen des Produktdesigns



Find lignende bøger
Bogen Wirkungen des Produktdesigns findes i følgende kategorier: