De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Wirkung Von Preisen Und Werbung ALS Instrumente Des Revenue Managements

- Eine Empirische Untersuchung Am Beispiel Von Integrierten Reiseveranstaltern

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783834945006
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 219
  • Udgivet:
  • 3. oktober 2012
  • Udgave:
  • 2012
  • Størrelse:
  • 148x210x13 mm.
  • Vægt:
  • 295 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Wirkung Von Preisen Und Werbung ALS Instrumente Des Revenue Managements



Find lignende bøger
Bogen Wirkung Von Preisen Und Werbung ALS Instrumente Des Revenue Managements findes i følgende kategorier: