Winning with Data in the Business of Sports
- CRM and Analytics
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 228
- Udgivet:
- 18. marts 2021
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 241x161x21 mm.
- Vægt:
- 484 g.
- 2-3 uger.
- 7. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Winning with Data in the Business of Sports
This new edition of the bestselling book shares the processes and principles used to implement a data-driven approach to decision-making, targeted marketing, and digital transformation, emulating the approach of brands such as Netflix, Amazon and Spotify but framed for the unique challenges and opportunities of the sports industry.
Brugerbedømmelser af Winning with Data in the Business of Sports
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Winning with Data in the Business of Sports findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621