Winfluence
- Reframing Influencer Marketing to Ignite Your Brand
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 320
- Udgivet:
- 11. marts 2021
- Størrelse:
- 229x152x20 mm.
- Vægt:
- 384 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Winfluence
THE authoritative book about influencer marketing is an invaluable guidebook for marketing managers, small business owners, marketing consultants and agencies alike. This book not only explains the who, what, when, where, and why of influencer marketing but then adds the how-more specifically and predictably than other books can hope for. It offers detailed guidelines, case studies, cutting-edge ideas, how-tos for measuring success, and more. If you think you are doing good influencer marketing, get ready to take this channel to a new level of success.
Brugerbedømmelser af Winfluence
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Winfluence findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621