Wine Business Case Studies
- Thirteen Cases from the Real World of Wine Business Management
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 300
- Udgivet:
- 27. februar 2014
- Størrelse:
- 280x215x13 mm.
- Vægt:
- 630 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Wine Business Case Studies
Edited by esteemed professor of marketing Pierre Mora and published in association with the Bordeaux College of Business, this groundbreaking book applies business pedagogys powerful learning tool to the unique challenges of wine business management. Within are thirteen cases drawn from the examples of real business success and calamity by an international group of respected wine business scholars.
Brugerbedømmelser af Wine Business Case Studies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Wine Business Case Studies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621