Wiley-Schnellkurs Marketing
indgår i Wiley Schnellkurs serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 270
- Udgivet:
- 2. juni 2027
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Kan forudbestilles.
- 2. juni 2027
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Wiley-Schnellkurs Marketing
Schnell und konkret führt Sie dieses Lehrbuch in das Marketing ein. Marcus Stumpf und Susanne Wigger-Spintig erklären Ihnen, was Sie zur Abgrenzung des relevanten Marktes wissen sollten, wie Sie Marketingziele und -strategien formulieren und vieles mehr. Die Autoren erläutern das Wichtigste zur Kalkulation des Marketingbudgets, Festlegung von Marketingmaßnahmen, Schaffung der Implementierungsvoraussetzungen und Marketingcontrolling. Mit Übungsaufgaben samt Lösungen können Sie Ihr neu erworbenes Wissen testen und festigen.
Brugerbedømmelser af Wiley-Schnellkurs Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Wiley-Schnellkurs Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621