Why People Buy: Motivation Research and Its Successful Application
indgår i Rebel Reads serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 20. september 2016
- Størrelse:
- 137x18x208 mm.
- Vægt:
- 318 g.
- 3-4 uger.
- 16. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Why People Buy: Motivation Research and Its Successful Application
In this 1959 classic, Louis Cheskin presents his insights into human motivation as expressed in purchasing decisions.
Brugerbedømmelser af Why People Buy: Motivation Research and Its Successful Application
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Why People Buy: Motivation Research and Its Successful Application findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Marketing
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi > Socialpsykologi og gruppepsykologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi > Økonomi og adfærd
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsundersøgelser
- Matematik og naturvidenskab > Biologi og biovidenskab
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621