What Urban Media Art Can Do: Why, When, Where and How?
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 450
- Udgivet:
- 18. august 2016
- Størrelse:
- 170x239x35 mm.
- Vægt:
- 1390 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af What Urban Media Art Can Do: Why, When, Where and How?
The book is based on the cultural project "Connecting Cities" sponsored by the EU, which studies the effects of urban media art on urban culture and its environment, architecture and participative urban development. The aim is an expanding worldwide network of media facades, urban screens and projection surfaces within the urban space.
Brugerbedømmelser af What Urban Media Art Can Do: Why, When, Where and How?
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen What Urban Media Art Can Do: Why, When, Where and How? findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621