What Should Teachers Know about Technology: Perspectives and Practices
- Perspectives and Practices
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 184
- Udgivet:
- 1. januar 2003
- Størrelse:
- 240x162x18 mm.
- Vægt:
- 422 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af What Should Teachers Know about Technology: Perspectives and Practices
A comprehensive picture of prominent perspectives on technology literacy for teachers and practices in preparing teachers to become technologically literate. The articles address such issues as the theoretical foundations of teacher technology knowledge, and the role of technology in teaching.
Brugerbedømmelser af What Should Teachers Know about Technology: Perspectives and Practices
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen What Should Teachers Know about Technology: Perspectives and Practices findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621