Wettbewerbsanalyse in Der Automobilindustrie
- Eine Branchenspezifischer Ansatz Auf Basis Strategischer Erfolgsfaktoren
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 251
- Udgivet:
- 29. november 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 216x140x14 mm.
- Vægt:
- 313 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Wettbewerbsanalyse in Der Automobilindustrie
Karina Marschner untersucht das Wettbewerbsumfeld in der Automobilbranche, identifiziert strategische Erfolgsfaktoren und leitet ein einheitliches Modell für die Analyse von Automobilunternehmen ab. Darüber hinaus demonstriert sie die Anwendbarkeit ihres Branchenmodells anhand zweier vollständiger Wettbewerbsanalysen.
Brugerbedømmelser af Wettbewerbsanalyse in Der Automobilindustrie
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Wettbewerbsanalyse in Der Automobilindustrie findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621