Wertschoepfung Durch Kundenintegration
- Eine Empirische Untersuchung Am Beispiel Von Strukturierten Finanzierungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 219
- Udgivet:
- 27. marts 2007
- Udgave:
- 2007
- Størrelse:
- 210x148x13 mm.
- Vægt:
- 290 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Wertschoepfung Durch Kundenintegration
Steffi Poznanski untersucht das Phänomen Kundenintegration im Business-to-Business-Kontext am Beispiel von Strukturierten Finanzierungen. Sie erarbeitet ein Messinstrument für die Kundenintegration und ihre Wechselbeziehungen zu relevanten Einflussgrößen und identifiziert strategische durch das Management der Kundenintegration direkt beeinflussbare Zielgrößen (z.B. Customer Perceived Value) sowie operative Steuerungsgrößen (z.B. Marktorientierung).
Brugerbedømmelser af Wertschoepfung Durch Kundenintegration
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Wertschoepfung Durch Kundenintegration findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621