Werbemittelgestaltung Im Voroekonomischen Werbewirkungsprozess
- Metaanalytische Befunde
indgår i Duv Wirtschaftswissenschaft serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 303
- Udgivet:
- 10. februar 1998
- Udgave:
- 1998
- Størrelse:
- 210x148x17 mm.
- Vægt:
- 386 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Werbemittelgestaltung Im Voroekonomischen Werbewirkungsprozess
Andrea Mäßen untersucht die Frage nach einer effektiven Werbemittelgestaltung unter den heute vorherrschenden low involvement Bedingungen und leitet verhaltenswissenschaftlich fundierte Implikationen für die Werbemittelgestaltung ab.
Brugerbedømmelser af Werbemittelgestaltung Im Voroekonomischen Werbewirkungsprozess
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Werbemittelgestaltung Im Voroekonomischen Werbewirkungsprozess findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621