Webs of Influence
- The Psychology of Online Persuasion (2nd Edition)
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 16. februar 2017
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 155x235x10 mm.
- Vægt:
- 340 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Webs of Influence
With the majority of commercial transaction now happening online, companies of all shapes and sizes face an unprecedented level of competition to win over and retain new business. In this second edition of Webs of Influence, Nathalie Nahai brings together the latest insights from the world of psychology, neuroscience and behavioural economics to explain the underlying dynamics and motivations behind consumer behaviour. This book will show you how to apply specific principles to improve your marketing, products and websites, enabling you to engage with your customers in a more meaningful way.
Brugerbedømmelser af Webs of Influence
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Webs of Influence findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621