De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

War of the Worlds to Social Media

- Mediated Communication in Times of Crisis

Bag om War of the Worlds to Social Media

This collection takes War of the Worlds as a starting point for investigating key issues in twenty-first-century communication, including: the problem of misrepresentation in mediated communication; the importance of social context for interpreting communication; and the dynamic role of listeners, viewers and users in talking back to media producers and institutions.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781433118005
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 292
  • Udgivet:
  • 31. juli 2013
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 276x152x18 mm.
  • Vægt:
  • 452 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af War of the Worlds to Social Media

This collection takes War of the Worlds as a starting point for investigating key issues in twenty-first-century communication, including: the problem of misrepresentation in mediated communication; the importance of social context for interpreting communication; and the dynamic role of listeners, viewers and users in talking back to media producers and institutions.

Brugerbedømmelser af War of the Worlds to Social Media



Find lignende bøger
Bogen War of the Worlds to Social Media findes i følgende kategorier: