De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Wanghong as Social Media Entertainment in China

Bag om Wanghong as Social Media Entertainment in China

In Chinese, the term wanghong refers to creators, social media entrepreneurs alternatively known as KOLs (key opinion leaders) and zhubo (showroom hosts), influencers and micro-celebrities.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030653750
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 197
  • Udgivet:
  • 26. februar 2021
  • Udgave:
  • 12021
  • Størrelse:
  • 148x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Wanghong as Social Media Entertainment in China

In Chinese, the term wanghong refers to creators, social media entrepreneurs alternatively known as KOLs (key opinion leaders) and zhubo (showroom hosts), influencers and micro-celebrities.

Brugerbedømmelser af Wanghong as Social Media Entertainment in China



Find lignende bøger
Bogen Wanghong as Social Media Entertainment in China findes i følgende kategorier: