Inhaltsverzeichnis
1. Einleitung
2. Symptome im Schulalltag
2.1 Die Wahrnehmung/ Interpretation der Symptome aus Lehrersicht
2.2 Sowie dessen Einfluss, auf die pädagogische Lehrer-Schüler-Beziehung
2.2.1 Das Konfliktpotenzial zweier unterschiedlicher Beobachterinteressen
2.3 Systemisches Denken über Symptome - Konfliktlösung in der Schule
3. Fazit
Vom Konflikt zur Kooperation. Systemisches Denken über Symptome. Problematisches Schülerverhalten/ Unterrichtsstörungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 20
- Udgivet:
- 29. december 2017
- Udgave:
- 17001
- Størrelse:
- 148x2x210 mm.
- Vægt:
- 45 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Vom Konflikt zur Kooperation. Systemisches Denken über Symptome. Problematisches Schülerverhalten/ Unterrichtsstörungen
Brugerbedømmelser af Vom Konflikt zur Kooperation. Systemisches Denken über Symptome. Problematisches Schülerverhalten/ Unterrichtsstörungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621