De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Visualizing Marketing

- From Abstract to Intuitive

Bag om Visualizing Marketing

This book focuses on marketing graphics, figures, and visual artifacts discussed in marketing theory in order to explain and discuss the marketing concepts visually and open a door to future predictions of the evolution of such marketing concepts.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319838816
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 126
  • Udgivet:
  • 13. juli 2018
  • Udgave:
  • 12017
  • Vægt:
  • 187 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Visualizing Marketing

This book focuses on marketing graphics, figures, and visual artifacts discussed in marketing theory in order to explain and discuss the marketing concepts visually and open a door to future predictions of the evolution of such marketing concepts.

Brugerbedømmelser af Visualizing Marketing



Find lignende bøger
Bogen Visualizing Marketing findes i følgende kategorier: