Visualization: Theory and Practice in Science Education
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 325
- Udgivet:
- 25. november 2010
- Udgave:
- 12008
- Størrelse:
- 158x233x18 mm.
- Vægt:
- 472 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Visualization: Theory and Practice in Science Education
External representations (pictures, diagrams, graphs, concrete models) have always been valuable tools for the science teacher. This book brings together the insights of practicing scientists, science education researchers, computer specialists, and cognitive scientists, to produce a coherent overview.
Brugerbedømmelser af Visualization: Theory and Practice in Science Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Visualization: Theory and Practice in Science Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621