De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Visual Marketing

Visual Marketingaf Barbara E. Kahn
Bag om Visual Marketing

Visual Marketing analyses the digital transformation taking place across an increasingly competitive marketing landscape. Against this background, the book utilises proven principles in consumer psychology, marketing, and neuroscience to propose creative and useful visual strategies to increase the effectiveness of marketing efforts.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032731322
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 190
  • Udgivet:
  • 24. marts 2025
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Kan forudbestilles.
  • 24. marts 2025
  • Bogen kan først forudbestilles 2 måneder før udgivelsesdatoen

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Visual Marketing

Visual Marketing analyses the digital transformation taking place across an increasingly competitive marketing landscape. Against this background, the book utilises proven principles in consumer psychology, marketing, and neuroscience to propose creative and useful visual strategies to increase the effectiveness of marketing efforts.

Brugerbedømmelser af Visual Marketing



Find lignende bøger
Bogen Visual Marketing findes i følgende kategorier: